Cum sa avem o strategie de promovare de succes in social media?

decb2819

Cum sa avem o strategie de promovare de succes in social media?

O strategie de promovare in social media este un set de reguli interne care prezinta intr-o modalitate cat mai detaliata toate obiectivele unei firme sau ale unei companii in ceea ce priveste activitatea in social media. De asemenea, acesta cuprinde si tacticile pe care le veti folosi pentru a le atinge obiectivele trasate la inceput, dar si valorile pe care le veti urmari pentru a va masura progresul pe care doriti sa il marcati de-a lungul timpului. O buna strategie de promovare in social media sa aiba in vedere enumere toate conturile de retele sociale existente si planificate impreuna cu obiectivele specifice fiecarei platforme pe care activati. Practic, persoana care se va ocupa de activitatea firmei in social media, trebuie sa stie cu exactitate ce si cum anume se posteaza, care este frecventa postarilor si specificiul acestora.

In cele din urma, un bun plan de desfasurare pe retelele de socializare ar trebui sa defineasca rolurile si responsabilitatile din cadrul echipei ale fiecaruia, iar toti sa inteleaga cat de important este sa stii cum sa comunici cu publicul tau tinta. O buna strategie de promovare pe retelele de socializare este, totodata, o cale bine batatorita pentru toate companiile, indiferent de dimensiunea lor, de a ajunge in atentia clientilor. Acestia interactioneaza deja cu brandul prin intermediul retelelor sociale si, daca nu vorbiti direct cu publicul-tinta. prin intermediul platformelor sociale, precum sunt Facebook, Twitter, Instagram si chiar YouTube, pierdeti teren, ceea ce nu este deloc bine pentru evolutia companiei. Aceasta poate aduce un succes remarcabil afacerii,  fidelizand anumite categorii de consumatori sau adepti ai marcii dumneavoastra, creascand simulatan si rata de conversie.

Marketingul pe retele sociale este o forma de marketing pe in mediul online care face apel la crearea si distribuirea de continuturi diverse pe retelele de socializare. Acest lucru este un pas important in vederea atingerii obiectivelor ce au legatura cu strategia de marketing si, implicit, cu valorile brandului. Marketingul pe retelele sociale include activitati precum postarea de actualizari de text si imagine, videoclipuri si alt continut care ar putea avea capacitatea de a stimula implicarea publicului.

In concordanta cu alte domenii ale marketingului desfasurat in mediul online,  marketingul prin continutul este un pilon extrem de important, atunci cand vorbim despre promovare in social media. Prin urmare, este important sa va asigurati ca postati in mod regulat si oferiti informatii cu adevarat valoroase, pe care clientii fideli, si nu numai, le vor gasi utile si interesante. Continutul pe care il partajati pe retelele sociale poate include imagini atractive, videoclipuri, infografice, ghiduri de instruire, sfaturi pentru un stil de viata sanatos, idei de vacanta, recomandari de carte sau muzica, recomandari de evenimente etc. Toate acestea contribuie la realizarea unei bune strategii de promovare in social media pe care o puteti atinge cu ajutorul profesionistilor in comunicare de la Tudor Communication.

Despre autor

cb2819 author