Un site de anunturi poate oferi un flux profitabil de venituri celor care îl pot gestiona corect și îl pot comercializa eficient. Nu cu mult timp în urmă, acești doi pași au necesitat mult timp și o cantitate considerabilă de cunoștințe de programare și codificare pentru computer, precum și abilități de marketing.

 

Cu toate acestea, o mare parte a muncii a fost realizată de companiile specializate în crearea diferitelor scripturi pentru a satisface nevoile mai multor subiecte ale acestei nise. Instrumentele sunt, de asemenea, adesea incluse în scripturi, care ajută la marketing, astfel încât munca și investiția minimă să fie implicate în furnizarea de rezultate și rentabilități maxime. Următoarele instrucțiuni vă arată cum să creați un portal de anunturi de succes care obține rezultate.

Alegeți produsul dvs. și nișa zonei vizate

 

Primul pas în crearea unui portal web de anunțuri de succes este selectarea nișei de produse pe care doriți să vă concentrați.O zonă sau zone vizate ar trebui apoi selectate pentru site-ul de anunțuri, deoarece majoritatea articolelor listate în mod normal pe astfel de site-uri fie nu pot fi expediate în străinătate, fie este extrem de dificil să se facă acest lucru. Bunurile pentru animale de companie pot fi livrate cu ușurință cumpărătorilor îndepărtați, dar animalele de companie, imobiliarele și automobilele se vând cel mai bine pe piețele locale. Un exemplu bun poate fi găsit la ivu.ro !

Atrageți clienți țintă

Odată ce ai configurat și rulat portalul tău, vei dori să atragi clienți. Acest lucru se realizează prin cercetarea piețelor locale selectate pentru a afla cum cumpără clienții din zonă, ce produse tind să cumpere etc. În exemplul de site, oamenii din Cluj-Napoca pot căuta mai des imobiliare în timp ce cumpărătorii din Sibiu pot fi mai interesati de atv-uri .

Promovați, ajustați, promovați!

 

După realizarea pașilor de mai sus, munca rămasă constă în promovarea și modificarea site-ului dvs. web. Ar trebui să utilizați atât puncte de publicitate online, cât și offline, pentru a atrage cel mai mare număr de vizitatori pe site-ul dvs. de anunțuri. Apoi, faceți ajustări eliminând ceea ce nu funcționează și utilizând mai eficient acele metode care produc rezultate.

Există numeroase surse promoționale online pe care le puteți utiliza. Unele alegeri populare și eficiente sunt forumurile locale, ziare locale ,surse similare și diverse puncte de socializare (Google+, Facebook, Twitter etc.).

 

De asemenea, ar trebui să utilizați publicitate offline ori de câte ori este cazul. Postați sau distribuiți pliante și cărți de vizită, scoateți anunțuri în ziare locale, cumpărați reclame, evenimente sau activități, lăsați broșuri în magazine și companii cu coduri QR pentru reduceri, cupoane sau oferte pe site-ul dvs. etc.