Daca simti ca esti limitat in ceea ce priveste vanzarile si deja de ceva timp te gandesti ca ai putea sa iti faci cunoscuta afacerea si peste hotare, atunci internationalizarea magazinului este urmatorul pas. Daca, in procesul de crearea magazin online te-ai gandit ca afacerea ta sa se adreseze tuturor, indiferent de tara in care se afla, atunci este nevoie sa parcurgi cativa pasi.

Vei avea nevoie de mai mult decat niste pagini traduse foarte bine in limba engleza. Tranzitia trebuie sa se realizeze dupa ce au fost indeplinite o serie de actiuni.

De ce ai nevoie pentru internationalizarea unui magazin online?

Chiar daca tu vinzi deja de peste zece ani in Romania, daca nu ai un site functional, o prezenta online pe mai multe canale de comunicare, sisteme de plata sustenabile si o audienta fidela atunci, pana in momentul in care nu le-ai indeplinit pe toate acestea atunci nu vei avea prea multe sanse sa vinzi in strainatate.

Pentru cei care se gandesc inca de la inceput sa include in procesul de creare magazin online vanzarile international regulile sunt aceleasi. Magazinul online trebuie sa creasca, sa fie exploatate oportunitatile si utilizate in beneficiul afacerii, audienta trebuie analizata cu tot ceea ce apreciaza, ce asocieri culturale fac si ce mesaje se pot transmite cel mai bine. Aici intra in joc calitatea traducerilor intrucat este foarte usor ca un mesaj sa fie perceput gresit tocmai datorita unui joc de cuvinte prost interpretat.Internationalizarea, urmatorul pas pentru creare unui site eccommerce

Pentru a include in procesul de creare magazin online si internationalizarea trebuie neaparat sa colaborezi cu profesionisti in domeniu care, vor putea sa aduca un plus de valoare afacerii tale.

Orice afacere in mediul online si nu numai este expusa riscurilor. La fel se va intampla si cu magazinul tau online dar, daca vei lua masurile potrivite vei putea sa le diminuezi sau chiar sa le elimini. Pentru acest lucru este nevoie sa analizezi ce a mers in Romania la nivel de strategie si sa incerci sa aplici si in cazul magazinului din strainatate. Dar acest lucru functioneaza daca ai o prezenta online matura care iti poate oferi raspunsurile de care ai nevoie.

Un alt punct de pe lista este reprezentat de costuri. Este recomandat sa ai niste costuri predictibile pentru tehnologie si pentru serviciile de care vei avea nevoie in procesul de creare magazin online care se adreseaza pietelor internationale.

  Apeleaza intotdeauna la specialisti in domeniu

Zona de e-commerce este una foarte dinamica si evolueaza in mod constant, asadar, nu este foarte complicat sa gasesti o solutie buna care sa fie aplicata si pentru magazinul tau online. Integreaza sisteme de plata usor de utilizat, implementeaza o strategie de promovare si cauta un partener care efectueaza livrari si la nivel international.

Atunci cand vine vorba despre creare magazin online si despre implementarea unui sistem de vanzari la nivel international, este important sa colaborezi cu specialisti in domeniu. Chiar daca ai deja experienta in domeniu, este mai bine sa fie analizate lucrurile si din exterior pentru a putea primi o parere avizata.

Monden