Alege cele mai bune motoare 180L-4 22 kW 1500 rpm de pe site-ul motorindustry.ro!

debl291g

Alege cele mai bune motoare 180L-4 22 kW 1500 rpm de pe site-ul motorindustry.ro!

 

Gama de motoare 180L-4 22 kW 1500 rpm  de la motorindustry.ro reprezinta o solutie foarte buna pentru investitorii si directorii fabricilor de productie, deoarece ofera un produs durabil, de incredere, de la un furnizor cu o reputatie foarte buna. Obiectivele acestei companii sunt sa acopere o cat mai mare categorie de produse pentru a oferi un serviciu de calitate partenerilor sai si in acelasi timp de a mentine o structura de preturi competitive in randul societatilor cu acelasi profil.

 

Clientilor li se pun la dispozitie piese de schimb pentru masini unelte in special frane si cuplaje electromagnetice, pompe de ungere, hidraulice si de racire, aparataj electric precum si frane electromagnetice (tip FEA si REH), motoare electrice tip (ASFM), utilaje de ridicat, corpuri de iluminat cu (LED) si motoare electrice cu talpa si flansa.

 

Motoarele de frana sunt realizate cu aplicarea unei frane cu disc electromagnetice pe un motor de curent alternativ care functioneaza in caz de lipsa de curent care determina blocarea motorului si a celorlalte dispozitive conectate la acesta. Motorul de frana ofera o precizie ridicata a opririi in cazul intreruperii voluntare a curentului. Acorda, de asemenea, o marja de siguranta ridicata in cazul intreruperii accidentale. Presiunea de franare este efectuata intr-un mod foarte rapid de la unul sau mai multe arcuri, odata ce electromagnetul isi opreste actiunea. Principalele caracteristici pot fi rezumate dupa cum urmeaza:

– arbore dublu extins;

– posibilitatea alimentarii separate a franei.

 

Aceasta solutie este recomandata pentru motoarele cu doua trepte si atunci cand este utilizat un invertor. Majoritatea franelor cu motor se incadreaza in categoria franelor electromecanice si exista doua categorii de baza: setul cu arc si setul electric.

 

Intr-o frana cu arcuri, arcurile actioneaza frana, astfel incat sa aplice cuplul atunci cand puterea este deconectata. Frana este decuplata fie prin dispozitive de actionare electromagnetice, hidraulice sau pneumatice. Franele cu arc sunt bine adaptate la aplicatiile de oprire rapida si detinere si sunt adesea folosite ca frane de siguranta de siguranta. Cu toate acestea, acestea nu ofera prea mult control asupra timpului de oprire, cu exceptia cazului in care actuatorul este hidraulic sau pneumatic.

 

Pe de alta parte, intr-o frana reglata electric, frana aplica cuplul pe masura ce este prezenta puterea pentru a asigura forta de actionare printr-o bobina magnetica. Veti vedea aceste frane folosite cu aplicatii diferite.

 

Exista, de asemenea, frane cu magnet permanent care utilizeaza forta magnetilor permanenti spre deosebire de arcuri pentru a aplica presiunea necesara pentru a genera cuplul de oprire. Pentru a decupla aceste frane, se creeaza un flux magnetic prin aplicarea unui curent suficient la bobina pentru a anula campul magnetic mereu prezent, creat de magnetul permanent. Aceste frane functioneaza bine atunci cand este necesara o oprire foarte controlata (de exemplu, scara rulanta).

 

Cele mai utilizate frane cu motor

 

Trei dintre cele mai frecvent utilizate tipuri de frane sunt franele de curent continuu, franele cu 3 faze si franele cu solenoid / cuplare monofazata de curent alternativ, desi exista si alte tipuri disponibile.

 

Franele de curent continuu sunt un exemplu de frana de motor actionata cu arc, eliberata electromagnetic. Aceste frane folosesc arcuri pentru a apasa placa armaturii pe butucul franei. La randul sau, acesta stoarce discul de frecare (care se afla intre placa de armatura si placa de montare) pentru a genera cuplul de oprire.

 

Discul de frictiune se poate roti liber cu butucul atunci cand energizarea bobinei atrage placa de armatura inapoi la magnet, ceea ce inseamna ca cuplul este aplicat atunci cand puterea este indepartata. Franele de curent continuu sunt cunoscute pentru ca necesita mai putina intretinere si mai putine reglaje decat alte tipuri de frane, in parte deoarece nu exista legaturi sau solenoizi implicati. De asemenea, ofera cuplu reglabil.

 

Franele trifazate, cunoscute si sub numele de frane cu inductie de faza, sunt un alt exemplu de frana de motor actionata cu arc, eliberata electromagnetic. Aceste frane cu motor cu inductie functioneaza similar cu o frana de curent continuu, prin faptul ca un arc apasa placa de armatura impotriva butucului de frana. Difera faptul ca, in loc sa foloseasca un magnet, folosesc bobine electrice pentru a genera un camp electromagnetic pentru a atrage armatura inapoi.

 

Retineti ca, atunci cand frana este actionata, va trage armatura si garnitura de frana de la butuc, astfel incat motorul sa se poata roti liber. Retineti ca cuplul intr-un sistem trifazat poate fi ajustat in functie de numarul de arcuri utilizate si timpul de raspuns al acestora nu este la fel de rapid ca o frana DC echivalenta.

 

Franele monofazate cu solenoid / legare de curent alternativ sunt proiectate putin diferit de franele de curent continuu si franele trifazate. Pentru a permite motorului sa se roteasca liber, un solenoid liniar trage de o legatura mecanica care elibereaza doua arcuri de presiune care apoi trag in sus placa de presiune. Odata ce placa de presiune este ridicata, discul de frecare se roteste liber cu butucul. Cu toate acestea, acest tip de frana cu arcuri nu accepta reglarea cuplului.

 

Este important pentru clienti sa identifice tipul de motor de care au nevoie inainte de a cumpara. Insa, motorindustry.ro ofera o gama extinsa de produse cu specificatii pe intelesul tuturor, iar reprezentantii pot oferi detalii suplimentare atat telefonic, cat si prin email. Motorindustry.ro este furnizorul adecvat pentru acest domeniu, unde puterea motoarelor electrice este necesara!

 

 

Despre autor

bl291g author